превод и легализация на
Протокол от Общо събрание
Документ от България
Когато Вашата фирма има нужда от превод и легализация на Протокол от Общо събрание, то имате нужда от качествен и внимателно изпълнен превод. Освен правилното изписване на името на фирмата Ви на латиница е много важно да бъде спазена терминологията, както и да се обърне изключително внимание на данните, вписани в документа.
Ние от Агенция за преводи Марчела можем да Ви предоставим бърза, бавна и експресна услуга за превод и легализация на всички видове удостоверения, необходими за дейността на Вашата фирма. Без значение от броя документи, нашите специалисти ще Ви предоставят готовите документи в необходимия срок!
За превод и легализация на документ, издаден от Агенция по Вписванията ще Ви бъде необходим:
Оригинален документ, снабден с Изходящ номер, дата, подпис и печат от длъжностното лице в АВ.
Издадените електронни справки НЕ могат да бъдат легализирани!
Свържете се с нас за допълнителна информация – тел. 0899 957 026 или ни изпратете запитване на имейл: info@marchela.bg!
В рамките на 30 минути от запитването, ще получите точна оферта за превод и легализация на документи от Агенция по Вписванията.
Документ от Чужбина
За Протокол от Общо събрание на фирма извън пределите на България, изискванията към оформлението на документа, който подлежи на превод и легализация са:
• Необходимо условие е Апостил, когато документът на фирмата е от страна-член на Хагската конвенция.
• Документи на фирми, регистрирани в страни, които не са част от Конвенцията от Хага има точно определени специфични изисквания. Свържете се с екипа на Агенция Марчела – София – Централен офис.
• Документ от държави, с които България има подписани Двустранни договори за правна помощ (Франция, Румъния, Русия, Черна Гора, Украйна и др.) легализация може да бъде извършена и без Апостил.
Ние, Екипът на Агенция за професионални преводи Марчела, обработваме всеки ден фирмени документи на наши клиенти от страната и чужбина! За информация, консултации и въпроси сме на Ваше разположение на тел. +359 2 986 12 05 или имейл: info@marchela.bg.
Преводи, които отварят нови възможности!
Срокове за поръчки
Превод
до 3 часа след възлагане на превода
1 ден (до 8 работни часа)
2 работни дни
3 работни дни
Превод и легализация
ЗАЯВЕТЕ ВАШИЯ ПРЕВОД
ЗаявкаЕжедневно превеждаме:
Пресметнете сами Вашия превод:
Можем да Ви помогнем с:
-
Превод на следните езици: английски, немски, френски, руски, италиански, испански, босненски, македонски, черногорски, сръбски, румънски, словенски, хърватски, молдовски, нидерландски, китайски (мандарин), литовски, фламандски, арабски, чешки, словашки, унгарски, холандски, гръцки, турски, мандарин,португалски, шведски, норвежки, датски, фински (финландски), украински, каталунски и др.
1
2
3
-
Легализация в:
Министерство на външните работи
Министерство на отбраната
Министерство на образованието
Министерство на правосъдието
Министерство на земеделието и храните
Министерство на финансите
Министерство на културата
Министерство на здравеопазването
Министерство на икономиката, енергетиката и туризма
Министерство на околната среда и водите
Министерство на вътрешните работи
Министерство на регионалното развитие и благоустройство
Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията
Министерство на труда и социалната политика
Министерство на физическото възпитание, младежта и спорта -
Заверка в посолствата на:
Турция, Великобритания, Италия, Алжир, Сирия, Египет, Венецуела, Босна и Херцеговина, Македония, Кипър, Грузия, Гърция, Израел, Кувейт, Палестина, Иран, Афганистан, Китай, Швейцария, Корея, Белгия, Дания, Испания, Мароко, Норвегия, Португалия, Холандия, Швеция, Ливан, Монголия, Австрия, Азербайджан, Албания, Аржентина, Армения, Беларус, Естония, Индия, Индонезия, Ирак, Ирландия, Йемен, Италия, Казахстан, Куба, Молдова, Полша, Судан, Сърбия, Унгария, Финландия, Франция, Хърватия, Южна Африка, Румъния, Руска Федерация, Словакия, Виетнам, Малта, САЩ, Украйна, Уругвай, Германия, Бразилия, Чехия, Япония и Ватикана.
Всяко посолство има различно време за обработка на документите, различна такса и други допълнителни условия, за приемане на документите.
-
Безплатна консултация
Нашите предимства:
-
Конфиденциалност на информацията
-
Бързина на изпълнение
-
Онлайн разплащания
-
Без скрити такси